Kampania Dzień Slipek: polska odpowiedź na Movember
Dzień Slipek to kampania edukacyjna łącząca modę, humor oraz zdrowie. Przełamując stereotypy dotyczące mody, zachęca mężczyzn do samobadania oraz regularnych badań profilaktycznych, szczególnie jąder i prostaty.
2024-10-28, 10:57

Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.

Slipy, choć dziś często uznawane za niemodne, w akcji Dzień Slipek zyskują nowe, symboliczne znaczenie. Kojarzone z męskością, pewnością siebie i kontrolą, przypominają o konieczności dbania o to, co “w środku” – dosłownie i w przenośni.

Dzień Slipek, obchodzony 15 listopada, to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim ważna inicjatywa promująca zdrowie mężczyzn. Jest pretekstem do przełamania tabu i do rozpoczęcia rozmów na trudne tematy związane z nowotworami jąder i prostaty. Przypomina, że regularne badania dotyczą mężczyzn w każdym wieku i są kluczem do zachowania dobrego zdrowia.

Akcja stawia na humor i dystans do siebie, zachęcając mężczyzn do zakładania slipów i dzielenia się zdjęciami m.in. w social mediach, w ramach wyzwania #DzienSlipek. Celem ma być pokazanie, że prawdziwy mężczyzna nie boi się wyzwań, zarówno związanych z modą jak i ze zdrowiem mężczyzn.

Pomysłodawcą akcji Dzień Slipek jest Kontri.pl

KONTAKT / AUTOR
Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.